Pagina's

zondag 5 september 2021

Happy Birthday

Gisteren heb ik lekker de hele dag met strookjes papier zitten spelen. En vanmorgen ging ik op zoek naar leuke stempels in mijn verzameling om op die achtergrondjes te kunnen gebruiken.


En bij mijn zoektocht kwam ik ook mijn stapeltje "Half af - nog verwerken" tegen. En ik bedacht me dat ik daar eerst maar eens wat mee moest doen. 
De vlinders heb ik gemaakt met de "Butterflies" stempel + stencilset van Pinkfresh Studio. En daaroverheen heb ik Aquashimmer gedaan (goed te zien bij de bovenste kaart).
De achtergrondjes heb ik gemaakt van "restjes" gemaakt met de "Slimline Diagonal Stripes" stans, ook van Pinkfesh Studio. Ik had de streepjes van deze stansen gebruikt voor streepjes achtergrondjes met wit en dit was wat ik overhield. Ik heb er 2 gecombineerd en op donkerblauw cardstock geplakt.
De "You" stans is van Simon Says Stamp (Lined You) en had ik ook uit diverse kleurtjes gestanst. En ja, als je dan 6 kleurtjes gebruikt, dan kun je hem dus 6x maken. En wie bewaart heeft wat 😉
De "Happy Birthday to" is van een stempelsetje van MFT.

1 opmerking: