Pagina's

woensdag 8 september 2021

Happy Birthday

Soms ben je gewoon een beetje aan het "pielen" en terwijl je dan bezig bent, denk je: "oh, dat wordt best wel leuk" 😁

En zo was ik met deze kaart begonnen. Ik had het (nieuw voor mij) "Fading Tiny Dots" stencil van Simon Says Stamp gepakt en een kleurtje inkt. Gewoon om even te kijken hoe de Dots nou precies op mijn papier kwamen. En toen bedacht ik me, wat nou als ik hem omdraai en nog een keer be-inkt. En dat heb ik nog 2 keer gedaan met weer 2 andere kleurtjes inkt. En wat er toen uit kwam vond ik leuk genoeg om een kaart van te maken.
Ik vond nog een achtergrondje met strookjes papier die er mooi bij past. En een tekst van de "Slimline Greetings" stempelset (ook van Simon). De stempel is echter alleen het randje en met al die Dots viel dat niet genoeg op. Dus een Copic Marker erbij gepakt en de letters ingekleurd.
Supersimpel en superleuk resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten