Pagina's

donderdag 9 juli 2020

Day by Day mini album 6"x6"

Vanavond eindelijk de laatste hand gelegd aan mijn 2e mini album.

Ik had voor mijn 6" bij 8" album met het "Day by Day" papier van Mintay veel te veel papier gekocht. Voldoende om dus ook nog een 6" bij 6" album te maken.
Deze keer niet klakkeloos een You Tube filmpje gevolgd, maar alles zelf bedacht en toegepast wat ik in de afgelopen tijd allemaal op You Tube filmpjes had gezien.
En ook heerlijk de beginners fout gemaakt om veeeeeel te veel flapjes en tapjes erin te willen proppen zodat het album - zelf zonder de foto's - nu gewoon al uit puilt.
Maar ik vond het weer heerlijk om te doen en die leermomenten zijn niet erg, daar leer je juist van (daarom zijn het ook leermomenten 😉) en die foutjes hoop ik in de toekomst niet nog een keer te maken.

Hieronder nog even de foto's los, zodat je ze wat beter kunt zien.

 

 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Supermooi dus ik zocht naar het inspiratie filmpje maar kan het niet vinden.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annette, hier is geen inspiratiefilmpje van (staat ook in mijn verhaaltje). Maar mijn vorige album is wel gebaseerd op een You Tube filmpje en die link staat onder dat bericht, dus even naar beneden scrollen

      Verwijderen