Pagina's

vrijdag 3 juli 2020

Happy Birthday

Ik kreeg vanmiddag wel 2 pakketjes uit Amerika met allemaal nieuwe, leuke knutselspulletjes.
En hoe graag ik daar dan gelijk mee wil gaan spelen, ik moet van mezelf eerst de kaart afmaken waar ik gisteren aan begonnen was.


Ik kwam van de week namelijk deze Digi-stempel van Teddy Bo & Co tegen. Die had ik al een tijdje geleden groot (de kaartmaat is 5" bij 7") uit geprint en al die tijd nog niet ingekleurd.
Dus in het kader van "gebruik wat je hebt" deze uit het stapeltje geprinte Digi's gehaald en ingekleurd met Copic Markers. Ik heb alleen de wolkenlucht op de achtergrond met (gewone) Distress inkt en een wolkenstencil gemaakt.
Verder de kaart heerlijk simpel gehouden, dun foamlaagje eronder, op zwart gemat en op een ecru-kaart geplakt. Als laatste nog wat Wink of Stella op de vlaggetjes gedaan en toen vond ik hem wel klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten