Pagina's

donderdag 23 juli 2020

Sweetest Birthday

Gisteravond nog even kunnen kleuren.


Ik had deze "Sweetest Birthday Cone" stempel uit de Big and Bold serie van de Colorado Craft Company al een tijdje op mijn hobbytafel liggen. En ieder keer als ik er naar keek wist ik even niet hoe ik hem zou moeten gaan verwerken. Hij is namelijk echt heel groot. En de Cupcake stempel uit deze serie had ik al doormidden gesneden en over 2 kaarten verdeeld, dus dat wilde ik eigenlijk niet nog een keer doen.
En toen in ene ging het lampje branden en wist ik het. Een slimline kaart!! Dus ik passen of hij erop kon en dat ging inderdaad perfect.
Vervolgens mijn Copic Markers tevoorschijn gehaald en er een lekker Pistache-ijsje van gemaakt, met een toefje slagroom en een kers. Foamtape eronder en op bijpassend cardstock gemat en het geheel op mijn basiskaart geplakt. Nog een beetje Glossy Accents op de kers om hem te laten glimmen en toen vond ik hem wel weer klaar 😀😉
De tekst zit trouwens bij de stempel in de de set, dus dat was lekker makkelijk.

1 opmerking:

  1. Het is een hele leuke kaart! En die kers is echt fantastisch gekleurd, leuk ook met het glansje er overheen. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen