Pagina's

zaterdag 1 augustus 2020

Sending Smiles

Gistermorgen vroeg was het net lekker in de tuin om wat te kleuren. Daarna werd het te warm en ben ik gestopt. Vanmorgen vroeg het kleurwerk afgemaakt.


Ik heb voor mijn kaart "Tazanna Star Dreams" van de augustus digi release van Whimsy Stamps gebruikt en haar ingekleurd met Copic Markers. Vervolgens met de "Wonky Stitched Rectangles" uit gestanst, foam eronder en op zwart gemat. Een lekker fleurig regenboog papiertje uit het "Rainbow" paperpad erbij gezocht en weer op zwart gemat. Ik vind altijd dat door het zwarte randje het wat rustiger is aan je ogen. 
En toen zag ik dat ik de tekst was vergeten te stempelen. Dus gekeken waar het foam in ieder geval doorliep, zodat ik geen deuken erin had en alsnog een tekstje erbij gestempeld. Deze heb ik van de "Every Day mini Sentiments" stempelset gehaald.
Alle gebruikte materialen zijn dus van Whimsy Stramps.

Vind je Tazanna Star Dreams ook leuk, dan kun je haar hier vinden:
Polka Dot Pals Tazanna Star Dreams - Digital Coloring Scene - Whimsy Stamps

1 opmerking:

  1. Het is een leuke fleurige kaart Janette en dat vleugje zwart erbij geeft inderdaad wat extra's. Ik vind ook altijd de andere kleuren helderder lijken daardoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen