Pagina's

zaterdag 8 augustus 2020

Vandaag is jullie dag

Vandaag een kaartje gemaakt om het vakje "trouwdag" in mijn kaartenbak weer een beetje aan te vullen.


En voor deze gelegenheid heb ik de Digi "Gnomes Swinging" van Whimsy Stamps gebruikt en weer gekleurd met Copic Markers.
Na het kleuren heb ik hem uit gestanst met de "Zig Zag Rectangles" stans en foamtape eronder gedaan. Vervolgens op cardstock gemat om een mooi randje erlangs te krijgen en dit geheel weer op een velletje papier uit het paperpad "Otter" van Whimsy geplakt. En ook hier wilde ik weer een randje langs, dus ook weer op het bijpassende cardstock gemat.
Als laatste een tekst-stempeltje van Crealies erbij en die heb ik met een bijpassende kleur Versafine Clair gestempeld.

Vind je deze gnomes ook leuk, dan kun je ze hier vinden:
Gnomes Swinging - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten