Pagina's

zaterdag 22 augustus 2020

Warm Winter Wishes

 Vandaag weer een kaartje kunnen toevoegen aan mijn "kerst-kaarten-bak(je).

En omdat ik ook een aantal mensen ken die niet aan kerst-vieringen doen, maak ik altijd een paar kaarten met "Warme Winter Wensen" of iets dergelijks. Dan kan ik ze toch een kaart sturen zonder ze prettige feestdagen te hoeven wensen. 

Voor deze ronde heb ik voor "Heidi" gekozen. Uit de digitale collectie van Whimsy Stamps. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Het gebruikte papier is uit het papierblokje "Chilly" en de stans is de "Connected Rectangle Die" ook allebei van Whimsy Stamps.

Al met al weer heel tevreden met het resultaat.

Vind je "Heidi" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

Heidi - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten