Pagina's

maandag 10 augustus 2020

Gnome Whises

 Ik ben gek op Gnomes en ik ben ook gek op Slimline kaarten.

Dus als je dan een stempel van een Gnome tegenkomt die perfect past op een Slimline kaart, dan maak ik een heel klein vreugdedansje.

En eigenlijk was dat heel toevallig, want ik vond deze "Gnome Wishes" van Woodware gewoon leuk. En pas toen ik hem thuis kreeg zag ik hoe groot hij was. In ieder geval hoe hoog, want de breedte viel erg mee. Dus heb ik gelijk een Slimline kaart gepakt om te kijken of dat paste. En ja hoor, alsof hij ervoor gemaakt was (is misschien ook wel zo 😉).

Dus papiertje gezocht, bijpassende Copic Markers erbij. Wat Wink of Stella voor op zijn Pompon en weer een kerstkaart klaar.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart. Een super leuke kabouter en mooie kleuren. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is die gnome en je hebt hem mooi ingekleurd Janette. Hij lijkt inderdaad gemaakt voor dit maatje kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen