Pagina's

zaterdag 15 augustus 2020

Believe

 Vandaag heb ik eindelijk weer eens een kaartje kunnen maken.

Van harte ging het nog niet, want het was klam in mijn deel van het land. Dus ik moest erg uitkijken dat ik geen vlekken op mijn papier maakte. Maarrrr, het is gelukt en ik ben er weer blij mee.

Het achtergrond papier heb ik zelf gemaakt met gekleurd cardstock. Deze had ik strookjes gesneden en toen op een velletje dubbelzijdig plakband geplakt. Toen ik de "Oaktree Boy" en de "Oaktree Girl" in de release bij Whimsy zag deze maand wist ik al dat ik ze samen op een kaart wilde hebben. En zo'n Slimline kaart is daar natuurlijk perfect voor. Dus Copic Markers gezocht die bij het papier passen en lekker zitten kleuren.

Vervolgens een stempel erbij van de "Bold Statements" stempelset erbij, foam ertussen en op mijn basiskaart geplakt. 

Vind je de Oaktree Boy en Girl ook leuk, dan kun je ze hier vinden:

                     Oak Tree Boy - Digital Stamp - Whimsy Stamps                        Oak Tree Girl - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten