Pagina's

woensdag 22 juli 2020

Welcome Little One

Ik heb nog steeds last van de pees-ontsteking in mijn hand, vandaar dat het nog steeds rustig is op mijn blog/facebook en Instagram.


Maar als je dan iedere dag "eventjes" iets doet, dan uiteindelijk is je kaartje (of het andere project waar je aan werkt) toch klaar 😊
Deze keer een kaart gemaakt om de voorraad geboortekaartjes weer een beetje aan te vullen.
Ik heb de "Lattice" stans van Whimsy Stamps genomen en deze uit gestanst uit wit Neenah cardstock, vervolgens heb ik de helft van de drupjes die eruit kwamen met een roze Copic Marker gekleurd en de andere helft met licht blauw. En toen weer terug geplakt.
Toen heb ik de Digi "Baby Ellie Cuddles" geprint en ook gekleurd met Copic Markers, uitgeknipt en met foam tape verhoogd op de achtergrond geplakt.
Tot slot nog een leuke tekststempel in grijs erbij en wat Nuvo Dream drops.

Vind je "Baby Ellie" ook leuk, dan kun je de Digi hier vinden:
Baby Ellie Cuddles - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten