Pagina's

woensdag 1 juli 2020

Dreams come true

Soms heb je gewoon zin om alleen maar even te kleuren.


Maar ik ben nooit zo van de tafereeltje maken met Digi-stempels. En dat is eigenlijk meer omdat ik daar niet zo handig in ben dan dat ik het niet leuk vind. Dus als je dan een Digi tegenkomt wat al een kant en klaar tafereeltje is, zoals deze "Zara Fairy Dreams" van de nieuwe release van Whimsy stamps, tja dan maak ik daar natuurlijk ook gebruik van 😀
Ik heb Zara gekleurd met Copic Markers. Het lijstje eromheen heb ik weer lekker zelf gemaakt door strookjes papier in pastelkleurtjes te plakken. En de gebruikte stans is ook van Whimsy Stamps.

Vind je Zara ook leuk, dan kun je haar hier vinden:
Polka Dot Pals Zara Fairy Dreams - Digital Coloring Scene - Whimsy Stamps

1 opmerking:

  1. Knap gedaan , ik kan daar niks mee!
    Maar nooit is nooit..... wie weet !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen