Pagina's

maandag 29 juni 2020

Beterschap

En toen had ik een beterschapskaart nodig.


Gelukkig had ik de achtergrond met de tekst al gemaakt, dus ik hoefde "alleen maar" een stempel erbij in te kleuren. En op de stempelset "Get Well Dragons" van Whimsy Stamps vond ik precies de afbeelding die ik nodig had. Dus gekleurd met Copic Markers in bijpassende kleuren. Maar toen viel hij een beetje weg tegen de achtergrond, dus uit Platinum Vellum een ovaaltje gestanst en dat achter mijn Dragon geplakt.

De gebruikte Slimline stans is trouwens de Slim Diagonal Stripes van Pink Fresh en de letters zijn uit een alfabetset van MFT van een aantal jaar geleden.

Nu nog een envelop erbij maken, van de maat van de stansen van Pink Fresh zijn natuurlijk weer net 3 mm langer dan de enveloppen die ik had gekocht 😖

Geen opmerkingen:

Een reactie posten