Pagina's

maandag 15 juni 2020

All Fired Up!

Ik heb afgelopen weekend heerlijk achtergrondjes zitten "puzzelen"


Maar dan moet je er op een gegeven moment natuurlijk wel kaartjes mee maken 😁
Dus heb ik de Digi-stamp "Dragon Tail Fire" van Whimsy Stamps genomen en in de kleurtjes van mijn achtergrondje gekleurd met Copic Markers. Het leuke was, omdat ik van deze serie 4 kaartjes had gemaakt ik kon kijken op welke van de 4 mijn Dragon het mooist uit kwam. En dat is dus deze geworden 😆😎 (voor die andere 3 moet ik nog even leuke stempels zoeken)
De tekst is trouwens ook van een Digi stamp van Whimsy, maar hoort officieel bij een andere afbeelding.
Zowel het papier als de gebruikte stans zijn ook van Whimsy Stamps trouwens.

Vind je de Dragon Tail Fire ook leuk, dan kun je hem hier vinden:
Dragon Tail Fire - Digital Stamp - Whimsy Stamps

En dan heb ik nog een "werk in uitvoering" foto-tje voor je 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten