Pagina's

dinsdag 2 juni 2020

Happy Birthday

Van de week weer heerlijk "puzzel-kaartjes" zitten maken.


Volgens mij is de "officiele" naam Die-cut-inlay techniek, maar op zijn Hollands noemen we dat natuurlijk gewoon een "puzzel-kaartje" want je puzzelt de uit gestanste stukjes weer terug. Voor de kaartjes van deze ronde (ik heb 6 kleuren gebruikt, dus dan kan ik er ook 6 kaarten mee maken) heb ik de stans van Waffle Flower  (Latice Panel Die) en ook het papier van Waffle Flower (Half-half-lines Botanical) gebruikt. En omdat niet iedereen van ingekleurde plaatjes houdt heb ik alleen een tekst-stans van Simon Says gebruikt. Ik wilde het schaduwrandje van de tekst graag in het zwart, dus om het zwart weer terug te laten komen heb ik een klein randje van mijn achtergrondje afgesneden en het geheel op zwart gemat.
Verder niets, dan is hij lekker plat en dat is weer makkelijk voor de post en nu kan ik ze ook voor mannenkaarten gebruiken.

(werk in uitvoering 😉)

1 opmerking:

  1. Superleuke kaart in een techniek die ikzelf heel rustgevend vind om te doen. Dat beetje zwart erbij laat de overige kleuren net iets meer "spatten". Mooi Janette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen