Pagina's

vrijdag 5 juni 2020

Fire Hazard

En weer een verjaardagskaart voor in de voorraadbak 😊


Deze slimline kaart was superleuk om te maken en eigenlijk helemaal niet zoveel werk, dus ik denk dat ik deze wel in de herhaling ga gooien 😉
De kaarsjes stans is van Pretty Pink Posh (Birthday Borders) en die heb ik 2x naast elkaar gestempeld om de lengte van de kaart vol te krijgen. Daarna gekleurd met Copic Markers. Ik was begonnen om die kleine kaarsje evengoed met 3 kleurtjes te blenden, maar na een paar dacht ik "ja, gekke Gerrit, niemand die dat ziet". Dus ben ik wel verder gegaan met de 3 kleurtjes per kaarsje, maar niet meer van donker naar licht geblend. Behalve als de kaars geen patroontje erin had en het grote vlak om de cirkels heen. Toen ik klaar was met kleuren heb ik over alle vlammetjes nog Wink of Stella gedaan voor het glimmertje. Vervolgens de tekst erbij gestempeld van een stempelset van Simon Says Stamp (en die heet toevallig ook Birthday Borders).
Dunne foamtape eronder, op donkergrijs gemat en op mijn basiskaart geplakt.

(werk in uitvoering)

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

4-Season Challenge Blog: #33 Kleurenchallenge (regenboog)

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart! Hij is erg mooi. En inderdaad; niemand die het gaat zien dat de kaarsjes niet geblend zijn. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en feestelijk kaartje heb je gemaakt, erg tof!
    Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen