Pagina's

maandag 1 juni 2020

You Rock

Kleuren met potloden, ik vind het heerlijk om te doen.


Ik ben er alleen 3x zo lang mee bezig dan met het kleuren met mijn Copic Markers en daarom pak ik mijn potloodjes eigenlijk veel te weinig.
Maar als ik dan net zoals afgelopen week lekker een weekje vrij ben, het heerlijk weer is om in de tuin te kleuren, dan gaan vaak mijn potloodjes mee naar buiten.
Deze keer heb ik "Batterup" van de juni-release van Whimsy Stamps mee naar buiten genomen om te spelen. Gekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden op Neenah Desert Storm papier.
Verder lekker simpel gehouden (ik hou er van), stempeltje (ook van Whimsy) met wit embossingpoeder gemaakt. De Wonky Rectangle stans is ook van Whimsy, dun foam laagje eronder, op wit gemat en vervolgens op mijn basiskaart van Neenah Desert Storm geplakt.

Vind je "Batterup" ook leuk? Dan kun je hem hier vinden:
Batter Up - Digital Stamp - Whimsy Stamps

1 opmerking:

  1. This is gorgeous Janette, I just love your colouring on the kraft paper!

    BeantwoordenVerwijderen