Pagina's

zaterdag 30 mei 2020

Good Vibes Only

Eigenlijk had ik helemaal geen zin om te knutselen vandaag. Maar dan loop ik langs mijn hobbytafel...........


En dan zie ik altijd wel wat liggen waardoor het toch begint te kriebelen.
Deze keer viel mijn oog op het stapeltje papier en washi-tapes van Alexandra Renke. Dus toch maar even gaan zitten. En ik vind het dan altijd wel een sport om zoveel mogelijk kaarten uit het papier te halen en zo min mogelijk "restjes" te hebben. Deze keer had ik nul-komma-nul restjes.
Ik heb gebruikt: 1 velletje papier uit het 6x6 papierblokje, 1/2 vel scrappapier, 3 rechthoek-kaartjes van het scrapvel met allemaal van die kaartjes en een stukje Washi-tape.
Vervolgens een Thin-line rechthoekstans (van Simon Says) gebruikt, Nuvo Pearl Drops (Cloud 9) en wat dun foam tape.
En dan flink husselen en dan krijg je dit 😉😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten