Pagina's

vrijdag 15 mei 2020

Liefs

Uiteraard heb ik van de week weer lekker zitten kleuren en gisteravond het kaartje ermee afgemaakt.


Deze keer heb ik de Digi "Iris" van Whimsy Stamps met Copic Markers ingekleurd. Ik had haar vrij groot geprint, dus er bleef weinig ruimte over om er iets spannends mee te doen.
Dus uit een paperpad van Whimsy Stamps een leuk regenboogpatroontje erbij gezocht (en eerlijk gezegd heb ik natuurlijk eerst het papier gezocht en daarna -zo goed mogelijk- de Copic kleurtjes erbij gezocht). Uit mijn stansen voorraad een leuke tag-stans gezocht. Foam erachter en Nuvo Stone Drops erbij. En als laatste nog een stukje touw eraan geknoopt.

Vind je Iris ook leuk? Dan kun je haar hier vinden:
Iris - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten