Pagina's

maandag 18 mei 2020

Geniet van het leven

Ik heb weer één van de pakketjes uit Amerika afgemaakt 😊


Want als Gastdesigner voor de challenge van de maand mei op het 4-season Challenge Blog mocht ik -als ik zin had- ook nog een kaartje maken voor de reminderspost van vandaag.
Nu had ik tijdens een van mijn vakanties in Amerika nog een leuk kaartenpakketje gekocht waar jonge eendjes op stonden. En met het thema "Jonge Dieren" van de challenge deze maand was die natuurlijk perfect.
Ik vond alleen het designpapier dat in het pakketje zat niet zo leuk, dus dat heb ik omgewisseld met een paar papiertjes uit mijn eigen voorraad.
De eendjes-stempels is "Puddle Ducks" van Stampendous en die heb ik ingekleurd met Copic Markers. Verder nog een gezellig stempeltje van Crealies erbij en de rest van de kaart zat in het pakketje.

Je kunt nog meedoen met challenge #32 "Jonge Dieren" op het 4-season Challenge Blog tot 31 mei aanstaande en je kunt de challenge hier vinden:

En dan hier nog een foto van de kaart zoals hij in het pakketje zat en wat ik ervan gemaakt heb 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten