Pagina's

maandag 4 mei 2020

Sending Birthday Wishes

Vandaag voor het eerst eens met de Altenew Watercolor Brush Markers gespeeld.


Uiteraard eerst een kleurenkaart gemaakt (en dat moest 2 keer, want toen ik na de 1e keer klaar was had ik nog 1 marker over 😒)
Vervolgens op zoek naar een leuke stempel. En dat is er eentje van de stempelset "Precious Peony" van Altenew geworden.
Ik heb met de zwarte Obsidian inkt van Altenew gestempeld en er daarna Clear Gloss embossingpoeder overheen gestrooit. En toen lekker zitten kleuren. Ik ben bij de onderste bloem begonnen en daarna de linkerbloem gedaan. En dat zie je 😁. Ik vind de linkerbloem dus beter gelukt, er zit meer diepte in. En op de foto wordt dat nog eens extra versterkt.
De tekst-stempel is ook van Altenew, maar deze zat op een stempelset van The Stamping Village. En ook deze tekst heb ik met de zwarte Obsidian inkt gestempeld en daarna met Clear Gloss embossingpoeder behandeld.
Toen nog een foam laagje eronder en op bijpassend cardstock geplakt. En als je dan net als ik een "Dots-verzamelaar" bent (Nuvo Dots, enamel dots, droplets, noem het maar op) dan heb je ook gewoon enamel-dots van Altenew in de bijpassende kleur 😂😅

2 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje geworden Janette. Die bloemen vind ik mooi gekleurd hoor, in het echt heb je ook lichte en donkerdere. Die gele dots maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net de natuur! Inderdaad, niet iedere gele roos is hetzelfde. Het is een supermooi resultaat voor de eerste keer met de watercolor brush marker. Gave kaart! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen