Pagina's

zondag 3 mei 2020

Stay Safe!

En als je dan een rondje gelopen hebt en een frisse neus hebt gehaald dan ga je op een zonnige zondagmiddag maar weer lekker zitten kleuren.


Deze keer heb ik Polka Dot Pals Gemma ingekleurd. Het is een Freebee van Whimsy Stamps. En nu ik haar zo ingekleurd zie geloof ik dat ik maar eens ernstig op haren kleuren moet gaan oefenen 😖
Maar goed, ik had Gemma lekker groot uit geprint en had nog een reststrookje papier uit het "Rainbow" papierblokje van Whimsy over van een vorig projectje, dus kleurtjes Copic Markers in de bijpassende kleuren erbij gezocht. Zwart randje erlangs, foam eronder en op de basiskaart geplakt. De tekst heb ik zelf in Word op de computer gemaakt. En ik had nog een smal strookje van het designpapier over waar de tekst precies op paste (en zo heb ik het hele velletje gebruikt, heel zuinig 😉) Als laatste vond ik nog een paar enamel dots in een hart vormpje en die heb ik er ook bijgeplakt, het waren de laatste van het velletje, dus dat ruimt ook lekker op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten