Pagina's

vrijdag 8 mei 2020

Birthday Wishes

En met veel verjaardagen in het vooruitzicht heb ik vandaag weer een verjaardagskaart gemaakt.


Het leuke varkentje is de "Party Pig" uit de digitale mei release van Whimsy Stamps. Ik heb hem/haar gekleurd met Copic Markers.
Uit mijn papierbakje met regenboogkleurtjes een gezellig papiertje erbij gezocht en op rood cardstock gemat. Tekst-stempel van The Stamping Village erbij.
Van een boogstansen setje het juiste maatje gezocht zodat mijn varkentje er wel op paste, maar de ballonnen eruit piepte. Dit geheel ook op rood cardstock gemat en met foamtape op de kaart geplakt. Tot slot nog een beetje Wink of Stella over de ballonnen gedaan voor het glimmertje. En ik heb me weer ingehouden met de Nuvo Drops omdat ik deze kaart nu ook voor een jongen kan gebruiken (dacht ik)

Vind je de Party Pig ook leuk, dan kun je hem hier vinden:
Party Pig - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten