Pagina's

zaterdag 23 mei 2020

Happy Anniversary

Ik heb vanmiddag na mijn verplichte "knutsel-klusje" ook nog even gewoon kunnen spelen 😊😉


Ik heb namelijk lekker een weekje vakantie. En als ik dan niet weg ga en dus lekker thuis een "knutsel-vakantie" heb, dan moet ik van mezelf iedere dag in ieder geval een "knutsel-klusje" doen. Vandaag was dat klusje het reorganiseren van mijn stencils. Alles heeft nu een zwarte achtergrond zodat je het stencil beter ziet en de onuitgepakte zijn ook weer opgeborgen en ik heb het weer een beetje gesorteerd, merk bij merk.

Maar toen ik klaar was, mocht ik natuurlijk gewoon iets leuks knutselen. Tijdens mijn klusje kwam ik nog een paar Craft Kits van Tonic tegen waar ik verder niets mee gedaan had. Dus één van die Kits ook maar eens open gemaakt. En niet alleen alles netjes opgeborgen, ook nog er even mee gespeeld natuurlijk. Dus alles wat je ziet komt uit de Tonic Kit (nr. 29). Ik heb de stans uit 2 pearlesent papers gestanst en de boel omgewisseld. Ik vond het toen alleen nog niet leuk genoeg, dus uit een rest-stukje glanscardstock de bloemen en de vlinders nog een keer gestanst. Tekstje erbij gezoch en hier en daar foam eronder geplakt. Als laatste nog met de Nuvo Drops rondgestrooid.

1 opmerking:

  1. Twee mooie kaarten heb je met die kit gemaakt..en een beetje van jezelf hihi.
    Slim plan om zo elke dag wat op te ruimen, ik heb morgen een opruimdag van mijn knutselkamer gepland staan. Hopelijk raak ik niet te snel afgeleid..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen