Pagina's

zaterdag 16 mei 2020

Hartelijk Gefeliciteerd

Vandaag heb ik geen nieuw kaartje om te laten zien, maar eentje uit de oude doos 😉


Het is vandaag namelijk de verjaardag van Denise Lynn. De "Boss-Lady" van Whimsy Stamps. En nu leek het ze leuk om allemaal een kaart te maken en te plaatsen in de facebookgroep van Whimsy om haar te feliciteren. Een nieuw gemaakte kaart of een kaart die je al eerder hebt gemaakt.
Ik had echter geen tijd om op die korte termijn nog een kaart te maken, dus ik denk laat ik mijn archief eens induiken.
En deze kaart kwam ik tegen in mijn archief. Het is één van mijn eerste stempels van Whimsy en ik heb deze gekleurd in juli 2013. Ik was toen net begonnen met het kleuren van stempels met Copic Markers 😊 En als ik er zo naar kijk is hij eigenlijk best wel heel leuk gelukt (waarschijnlijk een kwestie van "beginnersgeluk")
Nu heb ik volgende week een weekje vakantie en ergens naar toe gaan zit er nog even niet in, dus ik denk dat ik deze stempel maar weer eens op ga zoeken en hem weer in ga kleuren, kijken hoe hij er nu uit gaat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten