Pagina's

zondag 10 mei 2020

Slimline streepjes

Vandaag ben ik met Slimline kaarten aan het experimenteren gegaan.


Ik vind het een superleuk model en heb er ook een paar stansen voor gekocht, maar ja, die liggen nog ergens te wachten in een douane-depot in de Verenigde Staten op een vliegtuig naar Nederland 😢😩
Dan zelf maar aan de gang. En een kast vol papier, maar mijn scrapvellen snij ik eigenlijk altijd gelijk op maat van mijn basiskaartjes. Dus geen papier in huis dat op deze maat past.
Maar wel gewoon cardstock en ook de "Quick Stripes" stans van The Stamp Market. Van diverse kleurtjes cardstock strookjes gestanst en op een velletje dubbelzijdig plakband geplakt.
Nu zijn de meningen ook verdeeld over hoe groot de Slimline kaarten zijn. Dus ik heb er eentje gemaakt van 8,5" bij 4" (de onderste) en de andere heeft als maat 8.5" bij 3,5". Ik vind zelf de onderste een mooiere maat hebben, maar ik moet even kijken hoe groot de stansen precies zijn als ze ooit binnenkomen en dan bouw ik mijn kaart daar gewoon omheen 😉

Wat heb ik nog meer gebruikt op deze kaarten. De Happy stans is van Altenew, de Birthday stempel is van MFT en de Hello stans met het kleine stempeltje eronder zijn ook van The Stamp Market. De enamel dots komen dit keer van Neat&Tangled.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten