Pagina's

vrijdag 1 mei 2020

Great Big Hug

En toen was het wel weer eens tijd voor een shakercard (vond ik zelf 😊)


En de digi "Balloon Ride" van de nieuwe release van Whimsy Stamps is hier uitermate goed geschikt voor.
Na het printen heb ik de ballon uitgesneden en het meisje ingekleurd met Copic markers. De wolken achtergrond heb ik gemaakt met een stencil en Distress inkt. De regenboog-rand heb ik zelf gemaakt met strookjes cardstock en is eigenlijk een restje, want ik had het middenstuk al op een andere kaart gebruikt. Maar doordat ik de stans keurig in het midden had gelegd, was deze rand ook nog bruikbaar. Foam erachter geplakt en mijn ballon gevuld met schudmateriaal dat ik al zo lang in mijn kast heb liggen dat ik het stof eraf moest blazen 😁. Maar wie wat bewaard heeft wat en dat komt nu dan weer van pas. Nog een paar schudseltjes bovenop de kaart geplakt en een tekstje erbij gestempeld.

Vind je deze digi ook leuk, dan kun je hem hier vinden:
Balloon Ride - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten