Pagina's

woensdag 29 april 2020

For You

Ik ben nu al 3x naar de kleur Bootcamp van Jennifer Dove in Phoenix geweest. Om te wennen aan het tijdsverschil ga ik altijd een dagje eerder heen en die dag ga ik dan uiteraard even lekker shoppen in de hobbywinkels daar, op zoek naar dingen (meestal stempels en stansen) die hier in Nederland niet of moeilijk te krijgen zijn.


Een van de winkels waar ik dan naar toe ga is The Paper Collage. Een heerlijk winkeltje om lekker te neuzen. Wat ze daar ook verkopen zijn de overgebleven Workshop pakketjes van de kleurlessen die er worden gegeven. En ieder jaar neem ik er wel een paar mee. Heerlijk, alles zit erin en je hoeft niet na te denken, want ook de kleurnummers van de Copic Markers zijn op de beschrijving al aangegeven.
Dit pakketjes is met een stempel van Stampendous (stond op de werkbeschrijving 😉). En dwars als ik altijd ben heb ik hem net een tikkie anders gemaakt dan het voorbeeld. Wel blij met het resultaat, want het zijn kleuren die ik zelf niet zo snel bij elkaar zou zoeken. De knoopjes die erop zitten zijn trouwens ook gekleurd met Copic Markers, want die waren doorzichtig/witachtig.

Hier zie je aan de linker bovenkant de kaart zoals hij "hoort" te zijn en eronder zie je wat ik ervan gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten