Pagina's

zaterdag 4 april 2020

Heroes

Ik zat vandaag heerlijk aan mijn hobby-tafel. Zonnetje op mijn rug en lekker aan de knutsel. Ik hou ervan!


Via de Facebookgroep van Whimsy Stamps en via hun website kun je deze geweldige penguins downloaden. Ze zijn gratis en zijn bedoeld om de mensen in de zorg een hart onder de riem te steken.
Ik heb ze vandaag dus lekker met mijn Copic Markers in zitten kleuren. En toen het tijd werd om ze op een kaart te verwerken bedacht ik me dat ik nog steeds de stansen heb van Elisabeth Craft Design voor een accordion-kaart. Ik had de penguins precies groot genoeg geprint zodat ze op de panels passen (meer geluk dan wijsheid hoor). Superleuk om ook weer eens wat "oudere" dingen te gebruiken.

 


1 opmerking:

  1. wat een leuke kaartjes , en leuk dat ze dat doen voor de zorg ik ga hem ook opslaan
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen