Pagina's

vrijdag 10 april 2020

Jij geeft mijn leven kleur

En op mijn vrije vrijdagmiddag heb ik heerlijk zitten kleuren.


Het was helaas nog net iets te koud om lekker in de tuin te gaan zitten kleuren (ik hoop dat ik dat dit weekend wel weer kan gaan doen), maar binnen, achter het glas en met het zonnetje op mijn hobby tafel zat ik ook lekker 😊
De Gnoom is een stempel van Whimsy Stamps en die heb ik gekleurd met Copic Markers. JIJ is een stans van Marianne Design en de rest van de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt. Het achtergrondje is één van de exemplaren van mijn regenboog-streepjes-avontuur. En omdat de Gnoom niet echt opviel op de kleurige achtergrond heb ik een halve cirkel uit perkamentpapier gestanst en erachter geplakt. Tot slot zijn de gemstones van Studio Katia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten