Pagina's

vrijdag 3 april 2020

Say Hello

Vanmiddag heb ik een "zomaar" kaartje afgemaakt.


Het idee voor deze kaart had ik in een YouTube filmpje van GinaK gezien. GinaK deed dat natuurlijk met haar eigen stempels, die heb ik helaas niet. Maar ik had wel deze limited edition rand stempel van SimonSays/Neat and Tangled. Dus heb ik die gebruikt.
De stempel dubbel gestempeld met zwart op craft papier en toen met een wit potloodje alle bloemen ingekleurd. Ik had de stempel in mijn Misti laten zitten, dus toen ik klaar was met kleuren kon ik hem nog een keer met zwart stempelen. De tweede keer heb ik de Obsidian Black inkt van Altenew gebruikt. Vervolgens een tijdje laten drogen en de bladeren nog een keer gedaan met een witte gelpen. Die is nog witter dan het witte potloodje en daardoor springen de bladeren en nog meer uit. Tot slot de tekst erbij gestempeld, deze zat ook bij de stempelset.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten