Pagina's

zaterdag 18 april 2020

Circle Quilt

En als ik dan geen zin heb om te kleuren, maar wel lekker creatief bezig wil zijn ga ik altijd achtergrondjes maken.


De ene keer is dat "gewoon" strookjes plakken. En deze keer heb ik een grote achtergrond-stans gezocht. Deze "Circle Quilt Cover Die" van Altenew was perfect voor wat ik in gedachte had. Dus 6 verschillende kleurtjes cardstock bij elkaar gezocht. Niet te heftige kleuren deze keer, want ik heb ook nog verjaardagskaarten voor mannen nodig de komende tijd.
Vervolgens de stans uit alle 6 de kleurtjes gestanst. Dubbelzijdig plakband op de achterkant geplakt en dan de verschillende papiertjes weer terugplaatsen. Een soort van Diamond Painting met papier zeg maar 😂😉
Daarna tussen mijn stansen lekkere grote tekst-stansen gezocht. En hier kwam ik uit op de "Hip Hip Hooray" van Crative Expressions, "Big Warm Fuzzy Hugs" van Mama Elephant en de "Happy B-day" van LDRS Creative.
Ik had ze eerst voor elke kaart 2x uit gewoon wit gestanst, dat op elkaar geplakt en toen op de kaart, maar dat vond ik toch niet mooi, het wit was te hard. Dus 2 kleurtjes Copic Markers erbij gezocht en de tekst een kleurtje gegeven.
Het was best een klusje, ik ben er 2 avonden en bijna de hele zaterdag zoet mee geweest, maar ik heb nu wel weer 4 kaarten voor in de kaartenbak in het vakje "mannenverjaardag" en 2 kaarten voor op het stapeltje van het volgende rondje "leuke post"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten