Pagina's

zondag 12 april 2020

Pluk de dag!

En wat kun je op dit moment anders doen op je vrije dag dan heerlijk aan de hobby.


Ik weet nog dat ik deze "Kimono Molli" van La-la-Land Crafts bij een Bootcamp van Jennifer Dove heb gekocht, maar of het nou afgelopen Bootcamp was of het jaar daarvoor, dat weet ik niet meer. Ik moest het stof ervan af blazen, dus het is in ieder geval een heeeeele tijd geleden 😏
Maar vandaag heeft ze inkt gezien en ik heb haar ingekleurd met Copic Markers. En omdat de stempel vrij groot is heb ik de kaart verder vrij eenvoudig gelaten. Stukje designpapier erbij, foam onder het ingekleurde plaatje en gemat op donkergrijs. Verder nog een tekst-stempel van Crealies erbij en dat was het wel weer.

1 opmerking:

  1. Een mooie kaart met die prachtig ingekleurde stempel Janette. Mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Fijne Pasen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen