Pagina's

maandag 27 april 2020

Beterschapjes

Vorige week had ik een beterschaps/opkikker kaartje nodig om naar een vriendinnetje te sturen.


Ik zag toen in mijn kaartenbak dat dit ook gelijk de laatste was in dat vakje. En dat kan natuurlijk niet, want beterschaps/opkikker kaarten zijn van die kaarten die je gewoon op voorraad wil hebben. Als je hoort dat je er één nodig hebt wil je eigenlijk gelijk naar de brievenbus toe lopen.


Gelukkig had ik een tijdje geleden ook het "fruitpakket" bij Doe@Ding gekocht met daarin papier en washitape van Alexandra Renke. En in dat pakket zat ook bijpassend cardstock, heerlijk, ik hou ervan.


Dus op pinterest een snijpatroon van een "1 sheet wonder" gezocht en het vel met de frambozen aan stukken gesneden. Van het vel met kleine plaatjes ook alle bijpasssende uitgesneden. En toen gaan puzzelen wat leuk bij wat stond. Alles gemat op het bijpassende cardstock en teksten van Crealies en In het Woefke erbij gestempeld. Ik vond ook nog bijpassende Nuvo Vintage Drops (soms toch wel handig zo'n Full-set Syndroom 😉)
En toen had ik nog één stukje met een paar framboosjes over. Dus door mijn verzameling stempels aan het grutten geweest en toen vond ik de "Raspberry-Sprite" van Aurora Wings. En die heb ik lekker met Copic Markers zitten kleuren.

Uiteindelijk met 1 vel "Framboosjes" en een half vel met "plaatjes", 2 vellen Cardstock en een paar Nuvo Drops heb ik 8 kaarten kunnen maken.

5 opmerkingen:

  1. Mooie serie geworden !
    Je hebt er weer van genoten las ik !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet wat er gebeurde...
    Ineens was mijn reactie weg .
    Maar ik vind de serie top !
    Heb je weer een voorraadje !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met het frambozenmeisje mijn nichtje is in verwachting en noemt het ongeboren kindje framboosje omdat ze niet willen weten wat het word zou de kaart wel van je willen kopen

    BeantwoordenVerwijderen