Pagina's

woensdag 27 mei 2020

Your day Your way

Vanmiddag nog even zitten stempelen.


Er was namelijk weer een pakketje door de douane geglipt en daar zaten de nieuwe stempels van Pink Fresh Studio in. Dus vandaag eerst maar de Nested Chevron even uitgeprobeerd. Nieuwe stempels wil ik altijd even "proef" stempelen. Kijken hoe ze werken, ze voelen zeg maar.
Dus inkten van Altenew erbij en aan de slag. Eerst een regenboogje gestempeld en daarna in blauw tinten. En ik vond ze zo leuk geworden dat ik er ook maar kaarten mee gemaakt heb.
De grote tekst-stempels zijn van Elizabeth Craft Design en die heb ik gestempeld met de Obsidian inkt van Altenew, niet alleen is die mooi diep zwart, maar hij blijft ook lange genoeg "nat" zodat ik er daarna clear gloss embossingpoeder overheen kon strooien.
Foam eronder en op zwart gemat en om het zwart weer terug te laten komen ook weer zwarte Nuvo Drops erbij gedaan.

En van deze stempels had ik ook de Nested Diamond binnen gekregen, maar daar ga ik morgen mee spelen.

1 opmerking: