Pagina's

dinsdag 26 mei 2020

Beterschap

Het lekkere van vakantie is, is dat je je voorraad bak met kaartjes weer een beetje kan aanvullen.


Vandaag heb ik de Plushies van Clearly Besotted met Copic Markers ingekleurd. Ik had ze 2x gestempeld. Het ene setje heb ik met warme tinten ingekleurd en het andere setje met koele tinten. Toen de achtergrondjes gemaakt met behulp van een stencil van Clearly Besotted en Distress inkt. Ook weer eentje in warme tinten en de andere in koele tinten. Dezelfde kleurtjes distress inkt ook nog op een reststukje papier gesponst. Van de Beterschaps-set van Carlijn Design heb ik de beterschap uit de reststukjes gestanst. Vervolgens alles op elkaar geplakt, hier en daar foam ertussen natuurlijk (want er moet wel een beetje dimensie in de kaart zitten) en de koele beertjes op de warme achtergrond geplakt en de warme beertjes op de koele achtergrond. Ik zat nog te twijfelen aan zwarte Nuvo Drops, maar ik heb me ingehouden 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten