Pagina's

maandag 4 mei 2020

Hoera een zoon/dochter

Geboortekaartjes, ik lijk ze altijd wel chronisch tekort te hebben.


Maar omdat ik de challenge over de maand maart van het 4-Season Challenge Blog had gewonnen mag ik voor de maand mei Gastdesigner zijn. Hoe leuk is dat 😊
En laat de challenge over de maand mei nou toch "Jonge Dieren" zijn. Ideaal dus om mijn kaartenbak op het gebied van de geboortekaartjes weer een beetje aan te vullen.
Ik heb de stempels gebruikt van de set "Baby Animals" van Whimsy Stamps en ik heb ze gekleurd met Copic Markers. De achtergrond heb ik gemaakt met een stans van MFT en diverse kleurtjes cardstock. De tekst stempeltjes zijn van Craft Emotions en tot slot vond ik bijpassende enamel dots van Altenew.

Als je ook mee wilt doen met de challenge, je kunt hem hier vinden:
http://4-seasonchallenge.blogspot.com/

1 opmerking: