Pagina's

maandag 18 mei 2020

Let's do what we love

Vandaag de eerste 2 kaartjes met het nieuwe papier van Alexandra Renke gemaakt.


Maar het papier is zo mooi, dat ik het eigenlijk zonde vind om het te versnijden. Ik ben begonnen om het grote scrapvel met de 2" bij 3" plaatjes in de Muziekserie op maat te snijden. Ik had ook het kleine 6x6 papierblokje van deze Muziekserie gekocht, dus ik heb bij elk velletje papier het plaatje erbij gezocht in dezelfde kleur. Vervolgens het 6x6 velletje zodanig gesneden dat ik hem in zijn geheel op een kaart kon gebruiken. Foam eronder geplakt, op bijpassend cardstock geplakt, tekst erbij gestempeld (die is van Lesia Zgharda Design) en in mijn voorraadbak enamel dots enzo nog bijpassende dots gevonden. Supersimpel, maar door het mooie papier vind ik hem wel mooi geworden.
Toen had ik dus nog een strookje papier over. Dit heb ik ook op het bijpassende cardstock gemat. Het 2" bij 3" plaatje met foam op hetzelfde cardstock geplakt. Toen nog een velletje Neenah wit iets kleiner gesneden dan mijn kaartbasis en ook weer op het gekleurde cardstock gemat. Deze keer een tekst-stempel van Joy! Crafts erbij en ik had nog precies genoeg enamel dots in deze kleur om erbij te plakken.

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten en dat wordt nieuwe blauwe enamel dots kopen ....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen