Pagina's

zondag 17 mei 2020

Album

Gisteren zou ik eigenlijk een workshop bij Doe@Ding hebben gehad voor het maken van een album. Maar die is -uiteraard- afgelast. Nu was Truike Bron wel naar de winkel gekomen zodat je evengoed een album kon uitzoeken. De beschrijving zou dan per mail worden toegestuurd. Ik had dus de stoute schoenen aangetrokken en ben na 3 maanden eindelijk weer eens naar mijn hobbywinkel toe gegaan.


Ik heb heerlijk 2 nieuwe albums uitgezocht en uiteraard ook nog even "gewoon" geshopt 😊😉

En vandaag kreeg ik inderdaad al een aantal beschrijvingen per mail, maar net degene waarvan ik het album had uitgezocht volgen morgen (zal je altijd zien).
Dus vanmorgen eerst maar het album (Embruns genaamd) afgemaakt waar ik al aan begonnen was. Deze is van het Kit abonnement en is van juni 2019. Ik loop erg achter, maar heb nu de slag goed te pakken, dus ik ga als een speer.

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een werk! Ziet er mooi uit, veel plezier met de andere albums. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen