Pagina's

maandag 25 mei 2020

Een knuffel in een papiertje

Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met het uitzoeken en re-organiseren van mijn stansen, dus mocht ik vandaag beginnen met spelen (maar nu moet ik van mezelf weer met mijn stansen in de weer).


Er was weer een pakketje doorgelaten bij de douane en daar zaten onder andere deze stansen van Pink Fresh Studio in, de "Floral Circle". Bij het zien van deze stansen moest ik gelijk aan een Slim-line kaart denken. Maar netjes naast elkaar op een rijtje paste er maar 4, en ik wilde ze natuurlijk alle 6 op mijn kaart. Dus kaart een kwartslag gedraaid en toen paste het wel 😊
Ik heb eerst de cirkels uit mijn witte cardstock gestanst. Toen de cirkels uit zwart cardstock. Mijn witte oplegvelletje op Mica geplakt en daarop de zwarte cirkels geplakt. Aan de onderkant dun foamtape geplakt om wat dimensie te krijgen. Vervolgens cirkels gestanst uit stukjes designpapier van de Half-half blokjes van Waffle Flower en achter de gaatjes geplakt. Het geheel op zwart gemat en op mijn basiskaart geplakt. Tot slot een tekst-stempeltje van Joy!crafts erbij, in stukjes gesneden en ook op zwart geplakt. En als laatste uit mijn dak gegaan met de zwarte Nuvo Drops 😂😉

1 opmerking: