Pagina's

zondag 28 juni 2020

Mini album Day by Day

Gisteren heb ik op mijn Facebook en Instagram al een foto-tje laten zien van  het nieuwe mini album waar ik aan begonnen was. Maar eigenlijk wordt dat een album van de restjes van dit album 😉


Het album is 6,5" hoog en 8,5" breed. Ik heb hiervoor 1 papierpakket van 12x12" gebruikt en 1 papierblokje van 6x6" van de serie Day by Day van Mintay. De ideeën van de pagina's heb ik van een YouTube filmpje van Scap N Create met het album Stamperia Forest Walk (supermooi album, staat op mijn "wensenlijstje"). In dat filmpje zeiden ze dat ze voor het album een 12x12 papierpak hadden gebruikt en een 8x8 papierpak. Ik had voor mijn album dus een 12x12 set besteld en 3 papierblokjes van 6x6. Ik heb echter maar 1 blokje van 6x6 gebruikt, vandaar dat ik begonnen was aan een nieuw album om die andere 2 blokjes op te maken.

De foto's uit bovenstaande collage heb ik hieronder nog even los gezet zodat je ze wat beter kunt zien.





Mocht je de walkthrough van het inspiratie album willen zien, dan kun je die hier vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=oSfEkJhhrWY&list=PLlvJcQuwybTI78jmHi-Thhv2qQ30MMQjO

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi album Janette! De kleuren zijn fantastisch; rustig en zacht en toch niet zoet. Ik ben ook je Instagram gaan volgen; je mini-album ziet er ook al prachtig uit! Fijne zondag, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een mooi album Janette. Heel mooi papier gebruikt en je laat de dessins mooi uitkomen op je pagina's. Veel werk maar met een top resultaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen