Pagina's

donderdag 4 juni 2020

Hello

Vandaag een paar restjes-kaarten gemaakt.


Want bij mijn "puzzel-kaarten" van van de week had ik natuurlijk alle stukjes in een witte stans terug gelegd. En toen had ik nog 6 achtergrondjes over. En dat is natuurlijk zonde om weg te gooien.
Dus 2 kleurtjes bij elkaar gezocht en verschoven op elkaar geplakt. Toen met 2 cirkelstansen een witte rand gemaakt en erop geplakt zodat het geheel er mooi afgewerkt uit ziet. Ik wilde hem toen op een zwarte cirkel matten en met zwart de Hello erop plakken, maar dan zag je de Hello niet goed. Dus de witte cirkel die ik over had van de rand stansen aan de achterkant er tegen aangeplakt en toen het geheel op een zwarte cirkel geplakt. Daarna de tekst erop geplakt. En om het zwart weer terug te laten komen heb ik de cirkel eerst op een wit stukje cardstock geplakt en dat weer op zwart gemat. Als puntje op de i nog een paar zwarte Gemstones erbij geplakt..
De gebruikte stansen op deze kaart: De coverdie van Waffle Flower, de nested Circles van Waffle Flower, de Stiched Rectangles van MFT en de Hello stans is van Altenew. De gemstones zijn van Studio Katia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten