Pagina's

zondag 7 maart 2021

Hello

Vandaag heb ik weer dubbele regenboogkaarten gemaakt.


Vaak als ik het even niet weet op knutsel gebied pak ik een grote (achtergrond) stempel en Copic Markers in regenboogkleuren. Ik ga dan gewoon maar wat kleuren en ik zie wel waar het schip strand.
Deze keer heb ik de "Chunky Sweater" van Simon Says Stamp hiervoor gebruikt.
Na het kleuren heb ik nog een tijdje naar mijn afbeelding zitten staren om te bedenken wat ik er nou mee kon gaan doen.
En op zulke momenten val je terug op kaarten waarvan je weet dat ze leuk worden. Tenminste dat ik ze leuk vind.
Dus 2 rechthoek stansen van MFT erbij gezocht en de "Hello" stans (met schaduwrand) van Simon Says erbij gehaald. Toen heb ik er mooi donkerblauw cardstock bij gezocht omdat ik geen zwart wilde deze ronde. En alles gestanst en om en om op mijn kaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten