Pagina's

zondag 28 maart 2021

Vrolijk Pasen

Vandaag aan mijn Paaskaarten zitten knutselen.


En hoewel ik de stempeltjes van Art Impressions nieuw heb gekocht had ik mezelf uitgedaagd om verder alleen dingen te gebruiken die ik al had. 
Ik ben met een lekker klein maatje aan de slag gegaan, de mini-slimline, en dat is 3" bij 6". Tenminste, dat heb ik ervan gemaakt. Net als bij de gewone slimline is er niet echt een standaard maat voor. Maar als je 3x6 aanhoudt dan is dat lekkerder voor je 6x6 papierblokje.
De tekst-stans is van Gummiapan (en ja, ik weet dat er eentje verkeerd zit, dat zag ik bij het bewerken van de foto, maar als je goede lijm gebruikt krijg je dat dus never-nooit-meer los 😉. Misschien had ik het niet moeten zeggen, kijken hoeveel mensen het zou zijn opgevallen 😏). 
En ik kwam in de kast bij het struinen ook nog van die stickervelletjes tegen en bedacht dat het misschien wel leuk was om die ook weer eens te gebruiken, ik moest toch de naad wegwerken die dwarsover liep.

1 opmerking:

  1. Wat een snoezige paaskaartjes! Dat de tekst andersom stond was me helemaal niet opgevallen tot ik het las in je berichtje! De Pinkfresh kaartjes van je vorige post vind ik ook helemaal geweldig.. echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen