Pagina's

zaterdag 13 maart 2021

Hey There

Vandaag maar weer eens een kaartje gemaakt.


Het voordeel van in een DT-team zitten (kan ook een nadeel zijn, maar in dit geval was het een voordeel) is dat je af en toe gewoon "moet". Dus vanmorgen na het boodschappen doen mezelf een schop onder mijn kont gegeven en achter mijn hobbytafel gaan zitten.
Deze "Ellie Summer Squares" had ik al als rubber stempel, maar deze keer heb ik de digitale variant genomen omdat ik hem dan groter uit kon printen en ze mooi op een slimline kaart zouden passen.
Het achtergrondje heb ik gemaakt met het "Twinkle" stencil van Whimsy Stamps en de tekstjes zijn allemaal van de "Every Day Mini Sentiments"

Vind je deze vierkantjes met Ellie ook leuk, dan kun je de digitale stempels hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Nou , je hebt toch maar weer een top kaart gemaakt !!
    En je boodschappen zijn binnen.
    Hier storm en regen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart, en ik ben ook blij dat deze stempels nu ook digitaal zijn , nu nog hopen dat sommige andere stempels dat ook snel worden.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen