Pagina's

maandag 1 maart 2021

Simple Things

Ik kan merken dat ik toe ben aan het voorjaar. Ik ga op mijn kaarten heerlijke zachte pastelkleurtjes gebruiken.


En toen ik deze "Fairy Magic" van de maart release van Whimsy Stamps zag had ik dat gevoel helemaal. Dus uit het papierblokje "Bizzy Bees" een gezellig papiertje gezocht. En nu had ik afgelopen weekend op het YouTube kanaal van Whimsy Stamps een leuk filmpje gezien hoe je je papier kon snijden zodat je 2 kaarten met 1 velletje uit een 6x6 blokje kon maken. Dus dat heb ik ook maar geprobeerd. Ik wilde er alleen nog een leuk randje langs, dus heb ik de "Wonky Stitched Rectangle" stansen er nog bij gehaald. De tekst vond ik op de "Hello Bear" stempelset.
Uiteraard heb ik gekleurd met Copic Markers en zit er tussen de laagjes papier Foamtape.

Het filmpje op het YouTube kanaal kun je hier vinden: 

En als je Fairy Magic ook een leuke Digi-stempel vind, dan kun je die hier vinden:

1 opmerking:

  1. Een schattige kaart door de lieve afbeelding (heel mooi ingekleurd) en de zachte kleurtjes Janette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen