Pagina's

zaterdag 6 maart 2021

Hiep Hiep Hoera

Vandaag maar weer eens een kaartje gemaakt.


Ik kan merken dat het -verplicht- thuis zitten me een beetje op begint te breken. Er komt weinig uit mijn handen.
Maar vandaag heb ik weer even zitten kleuren. Ik heb de digi-stempel "Genie Gwen" van Whimsy Stamps genomen en lekker groot geprint zodat hij op een slimline kaart zou passen. Toen eerst papiertjes uitgezocht. Die vond ik in het "Blurry Flurries" papierblokje van Whimsy Stamp. Het is eigenlijk papier voor winterkaarten, want er staan sneeuw- en ijskristallen op. Maar er zijn er een paar waar die niet op staan. 
Toen met de grootste stans uit de "Birthday Scallops" set mijn kadertje gestanst. En toen werd het even passen en meten, want het designpapier is maar 6"x6" en mijn kadertje is 8,5" lang. Maar door de teksten strategisch te plaatsen heb ik de lijntjes mooi weg kunnen werken. Hier en daar nog foamtape onder en wat bling dat ik in mijn hobbykast tegen kwam en qua kleur er mooi bij paste. 

Vind je Genie Gwen ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten