Pagina's

zondag 6 augustus 2017

Happy Fall

Met het maken van kaarten loop je eigenlijk altijd vooruit op het seizoen, want je wil ze op tijd klaar hebben om te versturen.


En ik vind het leuk om in de herfst ook herfstkaartjes rond te sturen, maar dan moet je wel in de zomer al beginnen met ze te maken. En omdat de nieuwe release van C.C. Designs pas eind van deze maand verwacht wordt heb ik in mijn stempelverzameling gekeken wat ik daar allemaal kon vinden, nou genoeg uiteraard 😉. Dit stempeltje van C.C. Designs is denk ik al van 1 of 2 jaar geleden en ik heb hem vandaag nog lekker in de tuin kunnen kleuren met Copic Markers. Het papier is uit een papierblokje van Carta Bella en de enamel dots zijn uit de voorraadkast. Ik heb voor de lay-out van de kaart een oude sketch uit mijn verzameling gebruikt.

2 opmerkingen:

  1. . Grappig te lezen dat het ingekleurde plaatje er al zolang ligt. Het moest zo wezen nu heb je er prachtige kaart meegemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen