Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Just for You

Tadaaaa, daar ben ik weer 😃 met een regenboogkaart!


Heb ik al gezegd dat ik gek ben op regenboogkaarten?? 😉
Nee hoor even zonder gekheid. Ik ben er inderdaad gek op, zo gek dat ik de online Cardclasses van Jennifer Mcguire en Kristina Werner over de regenboogkaarten aan het volgen ben. En dan kom je zoveel leuke dingen tegen die ik dan zelf ook wil proberen natuurlijk. Vandaar!!
Deze keer weer de streepjes papier van een 1/2 cm met Copic Markers gekleurd. Iets andere kleurtjes dan de vorige keer. Met dank aan Kristina Werner die de kleurnummers bij het papier van Doodlebug heeft gezocht 😊
Mijn regenboog velletje heb ik toen met de stansen van MFT (Colordrops) uitgestanst en opgeplakt. De tekst is een stans van Penny Black. En daar was ik -uiteraard- het puntje van de i kwijt. Gelukkig heb ik zwarte Nuvo Jewel Drops, dus daar kon ik het puntje mee maken. Over de tekst zit nog Wink of Stella voor een beetje glim. Tussen de papierlagen zit ook weer funfoam om de kaart wat meer body te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten