Pagina's

zaterdag 26 augustus 2017

Winter Wonderland

Vandaag tussen de bedrijven door toch nog even tijd gehad om te knutselen en 2 kerstkaarten aan de verzameling kunnen toevoegen.
Kennen jullie ze? Die nieuwe 3-d embossing mallen van Crafters Companion?? Ik had er al een keer een kaart met bloemen van voorbij zien komen en die vond ik werkelijk fantastisch. Dus toen ik de kerst varianten zag, dacht ik, ik bestel er 1, kijken of het wat is.
Nou en het is wat 😁😂😃😉
Volgens de You Tube filmpjes van Crafters Companion moet je na het embossen de Nuvo Mousse gebruiken. Nou zijn die You Tube filmpjes natuurlijk geen must, maar wel altijd handig als startpunt voor een kaart. Nou heb ik die Nuvo Mousse niet, maar ik had me wel in het verleden eens een paar potjes Pan Pastel "laten aansmeren", dus bedacht ik dat ik die er maar eens op ging testen. En ik was blij verrast met het resultaat.
Deze bruine kaart heb ik op de maat gesneden zoals ik mijn kaarten altijd heb (14 x 11 cm). Ik heb het cardstock met en koperkleurig Pan Pastel bewerkt. En ik vind bij bruin toch eigenlijk wel goud het mooist, ook al heb ik totaal niets met goud. Maar in mijn voorraadkast (geen betere raad dan voorraad) had ik nog goud glitterpapier liggen. Dus bruine kaart op het goud gemat en tussen mijn stansmallen gezocht naar een Merry Christmas stans. Van wie??? geen idee.
Deze kaart is dus de grote van de embossingmal en hier heb ik een poging gedaan om hem met Pan Pastel in te kleuren. De tekst-stansen zijn van Sizzix (Tim Holtz) en daar heb ik nog Wink of Stella overheen gedaan.

Al met al zeer blij met het resultaat! (en ik geloof dat ik op jacht ga naar meer van deze embossing mallen, maar ook naar de Nuvo Mousse 😉)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten